SPECIALŪS REIKALAVIMAI
Asmuo, pretenduojantis eiti kultūros projektų vadovo pareigas, turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti ne mažiau kaip 1 (vienerių) metų darbo projektų valdymo srityje patirtį;
- turėti ne mažiau kaip 1 (vienerių) metų darbo viešųjų pirkimų srityje patirtį;
- išmanyti komunikacijos ir rinkodaros principus;
- labai gerai mokėti valstybinę kalbą;
- turėti gerus darbo kompiuteriu bei biuro įranga įgūdžius, mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, biuro įranga;
- mokėti savarankiškai kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti ir pateikti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
- mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų) B2 lygiu;
- mokėti organizuoti ir valdyti komunikacijos bei informacijos procesus, atlikti informacijos iešką;
- gebėti sisteminti ir apibendrinti informaciją, pateikti ją vartotojams, projektuoti informacinius ir komunikacinius procesus organizacijoje, atlikti informacijos analizę, reprezentuoti organizaciją.
FUNKCIJOS
Kultūros projektų vadovas vykdo šias funkcijas:
- nuolat seka informaciją, susijusią su skelbiamais konkursais, teikia informaciją ir projektų siūlymus Departamento direktoriui;
- rengia ir administruoja Departamento įgyvendinamus projektus, skirtus renginių ir parodų, komunikacijos ir rinkodaros ir kt. Departamento veiklų įgyvendinimui, vykdo administracinę finansavimą gavusių projektų kontrolę;
- prižiūri vykdomų projektų eigą ir būklę, užtikrina sklandų dalyvaujančių šalių bendradarbiavimą, renka susijusią informaciją ir teikia ataskaitas;
- planuoja ir administruoja Departamento vykdomus viešuosius pirkimus ir teikia šią informaciją už viešųjų pirkimų vykdymą ir jų kontrolę atsakingiems Nacionalinės bibliotekos darbuotojams, užtikrina tinkamą dokumentaciją ir veiksmų vykdant viešuosius pirkimus koordinavimą Departamente;
- inicijuoja ir organizuoja Departamento viešuosius pirkimus pagal viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus, pagal savo kompetenciją atsako už dokumentų, susijusių su viešųjų pirkimų vykdymu, parengimą tinkamai ir laiku;
- kartu su kitais Departamento darbuotojais rengia ir nagrinėja pirkimo dokumentų projektus, rengia ir derina viešųjų pirkimų sutarčių projektus;
- vertina tiekėjų atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams, jų pateiktus pasiūlymus bei kitus viešųjų pirkimų dokumentus;
- rengia ir teikia ataskaitas apie savo vykdomą veiklą Departamento direktoriui;
- teikia pasiūlymus dėl Departamento vidinių procesų organizavimo ir optimizavimo;
- atlieka kitus Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su šiame pareigybės aprašyme nurodytomis funkcijomis.